Funktioner

Timeregistrering

Timero app'en har simpel og smart timeregistrering, så du i fremtiden kan undvære en fysisk timeseddel.

Dokumenthåndtering

Del dokumenter med dine medarbejdere, det kan f.eks. være projektbeskrivelse, datablade, APV mappe, personalehåndbog eller andet, som er praktisk at have ved hånden.

Firmabeskeder

Send notifikationer direkte til dine medarbejdere, f.eks. påmindelse om et fællesmøde eller besked om at der er kage i kantinen.

Telefonbog

Med Timero skal du aldrig mere lede efter dine kollegaers kontaktoplysninger, dem har du altid lige ved hånden i vores smarte telefonbog.

Kvalitetssikring

Med vores simple kvalitetssikring, bliver det super enkelt at dokumentere sit arbejde. Man opretter bare en sag, opretter kvalitetssikring, og så kan man direkte fra vores app, tilføje billeder og beskrivelse af det udførte arbejde.

Deling af dokumenter

Del dokumenter, filer og ander relevante informationer med dine medarbejdere. På den måde undgår du uoverensstemmelser ift. arbejdstegninger.